Zavetje mladosti

Modrosti 3. tedna

Voditelja modrujeta:

RAZEN… (sposojeno iz risanke)

Ves teden je sijalo sonce, razen, ko ni – torej v petek dopoldan. Prav tako tako ta teden nismo imeli svete maše, razen v sredo, ko nam je Janez na slikovit način prikazal povezavo med svetopisemskimi osebami in junaki iz Loraxa. Prav tako nismo nikoli šli na zvonik, razen vsak dan, na koncu celo dvakrat na dan.

Ampak zakaj bi se ustavljali pri razen, ko pa je bil oratorij tako poln dogodivščin in nasmejanih obrazov, da jih ne moreva prešteti na prste (dobesedno, ker imava skupaj le 40 prstov, otrok pa je 140) Imava pa jih dovolj za vse animatorje, ki so nama ta teden zelo pomagali in sva jim iskreno hvaležna, teh je bilo ravno 40.

Čeprav sva prvič sodelovala kot sovoditelja, sva bila prepričana, da bova  najino nalogo opravila dobro. Nisva pa vedela, da se bova pri tem tako zabavala. Upava, da so se tudi animatorji zabavali v najini družbi. Večere sva jim poskušala popestriti s povsem novimi in originalnimi dogodki – igrali smo bingo s presticami, kjer sva na začetku vsakega, v slogu doma starejših občanov, pospremila do sedeža ter jih povprašala o vnukih ter življenju v pokoju. Morava reči, da sva odkrila veliko skritih igralskih talentov in pred nama je naenkrat sedelo več kot 20 »starostnikov«.

Ko sva med tednom večkrat obiskala otroke v skupinah, sva bila vesela, da sva videla toliko nasmejanih obrazov. Vsakič so počeli kaj drugega: ustvarjali, se igrali, peli, plezali na zvonik, sklepali nova prijateljstva … Nasmejani pa niso bili samo otroci, ampak tudi animatorji, ki so proti koncu tedna izgledali že precej izmučeni, a so vsak dan popili jutranjo kavico in se podali saditi nova drevesa veselja in sreče v srca otrok, česar sta se prav gotovo razveselila tako Lorax kot tudi sv. Janez Bosko.

P.S.: hvala Andražu, ker se je bil pripravljen skloniti, da Klavdije ni odrezalo iz slike 🙂

1. SKUPINA

Našo skupino so sestavljali otroci stari med 7 in 12 let. V ponedeljek smo se najprej spoznavali, nato pa popoldne preživeli pri Lurški Mariji, kjer smo uživali (in se izčrpali) v igri “kraja zastavic”. V torek smo se sprehodili do Ljubljanice in se zabavali, ko smo se vozili v kanujih, enega od animatorjev pa smo prepričali, da je na lastni koži preveril, kako mrzla je Ljubljanica (očitno ni bila premrzla). Popoldne smo se preizkusili v slaščičarstvu, ko smo naredili čokoladne kroglice in tiramisu, ki smo ga pojedli naslednji dan med ogledom risanke Lorax. Sredin dopoldan smo preživeli v igralnici, delali pa smo tudi cofke iz volne. Nato smo imeli vodne igre na velikem nogometnem igrišču, kjer smo se najprej na ciljali z vodnimi balončki in gobami, na koncu pa že polivali z vedri ter čisto premočili animatorje. V četrtek smo bili pri sveti maši, popoldne pa smo pri bajerju iz lubja in mahu naredili čolniček, ki smo ga potem spustili na vodo. Za konec smo zakurili ogenj in zunaj pekli hrenovke, koruzo in sladkorne penice – domov res nismo odšli lačni

2. SKUPINA – drevesni SMC

Naša skupina je preživela en res lep in zabaven teden. Stkali smo nova prijateljstva in počeli mnogo zanimivih stvari. Kaj vse smo doživeli si lahko pogledate in preberete spodaj.

3. SKUPINA

Teden smo začeli z igranjem spoznavnih iger, tako smo se bolje spoznali in poznali imena vseh nas. Torek smo začeli s spovedjo in ogledom risanke, nato pa smo se podali v svet ustvarjanja zapestnic in origamijev. Na veslanje smo se podali v sredo, med plutjem po Ljubljanici smo videli veliko račk, labodov in nutrij. Predvsem pa smo se zelo zabavali. Na najvišjo točko  Rakovnika smo splezali v četrtek in sicer smo se odpravili na zvonik Rakovniške cerkve. Tam smo si ogledali zvon in prelep razgled daleč naokoli. Sedaj pa je že petek in čas je da se počasi poslovimo, žalostni ker je tako hitro minilo, vendar veseli ker smo se veliko novega naučili in spoznali nove prijatelje.

4. SKUPINA

V naši skupini je bilo skupaj 19 otrok. Gledali smo Loraxa in se iz njega učili o pomoči, pogumu in naravi.

Delali smo čokoladne kroglice, ki smo jih z veseljem pojedli. Barvali smo lončke v katere bomo posadili semena. Narisali pa smo tudi našo zastavo. Uživali smo v veslanju, a smo se tudi malo zmočili. Skupaj smo se igrali krajo zastavic, a se nismo mogli zmeniti kdo je zmagal. Ko je bil naš čas za uporabo igrišča, smo se z veseljem igrali. Zunaj pred arkadami pa smo se igrali ristanc, plesali in se tudi špricali.

Ta teden smo doživeli z veliko smeha in spoznali smo veliko novih prijateljev.

5. SKUPINA

Peta skupina je ta teden ”kraljevala” v gradu, kjer smo dneve preživljali s spoznavanjem Loraxa, zagovornika dreves. Prav tako smo tudi ustvarjali in se igrali ter se odločili, da bo našo skupino v časopisu zastopala kar naša zastava, h kateri je vsak prispeval svoj del:

Alexander: človek s klobukom

Tinkara: srček

Lina: balon v obliki nasmejanega srčka

Jakob: vijoličen labirint

Annabelle: roka

Klara: pujskova glava

Julija: prijatelji

Krištof: natakar, ki pije pivo in ima v roki kladivo za meso

Benjamin: hrana

Kristjan: svoj potret in podpis

Patrik: sekira

Samuel: Lorax in drevo

Aria: risbica za mami in atija

Jerneja: mavrično srce

Marija: BTS znak

Klemen: Valorant exe

Karmen: sončni zahod

6. SKUPINA

Mi smo 6. skupina:

Klemen, Lovro, Maks, Lili, Julij, Pelagija, Zoja, Ansatazija, Anja, Rok, Nejc, Anže, Manca, Lana.

Imamo se noro dobro. Kako ne, saj smo čisto nori na film Lorax. Nikoli nam ni dolgčas. Če ne pletemo zapestnic, pojemo in ustvarjamo. Tiho smo samo, ko jemo odlično kosilo in pijemo še boljši sok. Naš najbolj priljubljen član skupine je ventilator.

7. SKUPINA

V naši skupini smo bili štirje nadobudni animatorji in petnajst pridnih, vendar vseeno vedno razigranih otrok. Kar pomeni, da nam nikoli ni bilo dolgčas. Vsak dan je bil nekaj posebnega. V ponedeljek smo se spoznali, hkrati pa še odkrili, da smo mojstri za polivanje. Porabili smo skoraj celo rolico brisačk. V torek, smo ugotovili, da so cofki res super stvar, zelo atraktivna, tako za dekleta kot za fante. V sredo smo šli veslat. V četrtek smo imeli mašo in odšli na voden ogled po zvoniku. Petek pa je bil zadnji dan oratorija in tako na svoj način poseben dan. Vsi smo zelo uživali in nas je veselilo, da smo ta teden preživeli v tako dobri družbi. Sledi še vtis ene od udeleženk (Zale Silič), ki bo opisala, kako je potekal povprečen dan:

»Tu na oratoriju je zelo zabavno in zanimivo. Na začetku (zjutraj), ko se vsi zberemo se usedemo in pogledamo en del filma. To ponavadi traja 20 min. Ko pogledamo, imamo kateheze. Pogovorimo se o risanki in kaj se je dogajalo. To nam pomaga, da ugotovimo, kaj je vrednota in znamenje dneva. Animator nato prebere odlomek iz svetega pisma. Po tem se včasih igramo še kakšno igro. Po katehezah na vrsto pridejo delavnice ali veslanje oz. živalski vrt. Delavnice so vedno zabavne, saj so animatorji zelo kreativni. To so lahko zapestnice, cofki, šivanje, okvirji… Vse živo torej. Potem pa je na vrsti kosilo. Nisem naročena, ampak je vsem všeč. Hvala vsem v kuhinji. Po kosilu pa je čas za oddih. Zunaj sprostimo svojo energijo. No, vsaj upam, da sem vam dala predstavo o tem kako izgleda dan na oratoriju. Mislim, da so vsi animatorji super. A verjetno govorim v imenu vseh, ko rečem, da gre posebna zasluga in zahvala Janezu in Juretu ter ostalim sodelavcem SMC-ja. Hvala za vas čas!«

8. SKUPINA

Oratorijski teden fitneserjev

Otroci in animatorji 8. Skupine smo se tretji teden oratorija imeli zelo fino. Animatorji so poskrbeli, da nam nikoli ni bilo dolgčas. Vedno smo bili v pogonu, saj smo v našem prostoru imeli fitnes naprave, ki smo jih uporabljali že navsezgodaj zjutraj in v odmoru po kosilu. Tako smo porabili odvečne kalorije in pridobili mišice. Prvi dan smo izdelovali barvna drevesa. Prav takšna, kot v risanki. Popoldne smo si pa ogledali Rakovniško okolico iz cerkvenega zvonika (če lahko priložita še tisto našo fotko iz zvonika). Naslednji dan smo moč krepili z veslanjem po Ljubljanici. Ko smo se vrnili je prav prišel naš hladen fitnes, kjer smo popadali po tleh zaradi utrujenosti. Naslednje dni smo ustvarjali šparovčke v obliki štorov in krasili lončke. Animatorji so nas vsak dan prav posebno presenetili, tako da nam nikoli ni bilo dolgčas.

Na koncu še zahvala donatorjem letošnjega oratorija:

Ljubljanske mlekarne, Abba zavarovanje, Agrokor d.o.o, Dekor senčila, Implantološki inštitut, Kamnoseštvo Peter Svete, Papirnica Vevče in Tesarstvo Racinger. Hvala!